Išrašytas faktūras ir kitas ataskaitas galima patogiai išsiųsti gavėjams e-paštu. Suformavę ataskaitą paspauskite mygtuką "E-paštas" ir gavėjas gaus ataskaitos PDF bylą.
Siuntėjo (t.y. savo) e-pašto adresą įveskite čia: Sistema>Nustatymai>Komputerio vartotojo duomenys>E-paštas.
Gavėjo e-pašto adresą įvekite čia: Atsargos>Pirkimai, pardavimai ir apmokėjimai>Kontrahento duomenys>E-paštas arba Atsargos>Pirkimai, pardavimai ir apmokėjimai>Adresai>E-paštas, jeigu gavėjas turi kelis adresus.
Jums nereikia rūpintis kad RODOS komputeryje būtų įdiegta pašto programa, laiškų siuntimas veiks ir be jos. RODA negaus ir neskaitys jūsų laiškų, RODOS pašto serveris naudojamas tik laiškų išsiuntimui.
RODOS komputeryje turi būti įdiegta spausdintuvo tvarkyklė "Microsoft print to PDF", kitu atveju RODA negalės suformuoti PDF bylos.
Jei išsiųsti nepavyksta, atidarykite Control panel> Devices and printers> Microsoft print to PDF> Printer properties> General> Change properties. Pasirinkite Ports, pažymėkite varnelę ties ataskaita.pdf, spauskite OK.
Sekantis > |
---|