Kontrahentų, faktūrų ir apmokėjimų pagal jas įvedimas

Spausdinti

Atsargos. > Pirkimai, pardavimai, apmokėjimai.

Visi pirkėjai, tiekėjai ir kiti veiklos partneriai čia vadinami kontrahentais. Visų kontrahentų duomenys turi būti įvesti. Kontrahentų sąrašą galima vartyti pirmyn ir atgal. Norimą kontrahentą patogu susirasti paspaudžiant pirmąsias jo pavadinimo raides, kompiuteris atvers reikiamą sąrašo vietą, Mygtukai kontrahentų sąrašo dešinėje:

Apatinė formos dalis suskirstyta į puslapius:

Kontrahento duomenys

Kiekvienas kontrahentas turi 10 simbolių identifikatorių (ID). ID yra trumpas kontrahento vardas, kurį jūs galite sugalvoti laisvai, tačiau visada suteikite tokį ID, kad iš jo suprastumėte, koks tai kontrahentas. Pvz. jei pilnas kontrahento pavadinimas yra NERIES VINGIS, tai ID gali būti VINGIS ar N.VINGIS. ID gali sudaryti ir skaičiai ir raidės. Mažąsias raides kompiuteris paverčia į didžiąsias.
Kontrahento juridinę formą (AB, UAB, Všį) įveskite atskirame lauke, pavadinime juridinės formos neveskite.

Pirkimai / Pardavimai

Pasirinkite kontrahentą iš sąrašo. Jei tai naujas kontrahentas, įveskite jo duomenis.

Apmokėjimų įvedimas

Čia įvedami mokėjimai iš karto pagal visas faktūras pagal kurias yra skola.

Pastabos

Pastabos apie kontrahentą.

Adresai

Kontrahento adresai, gali būti naudojami skirtingi prekių pristatymo adresai. kiekvienam adresui galima priskirti prekes pristatantį transportą.

Sąskaitos bankuose

Sąskaitos naudojamos mokėjimo nurodymų sukūrimui ir elektroninių banko išrašų importui į RODĄ.